FAQ

Ja, du kan godt få genforgyldt dine Carré smykker. Du bedes indlevere dit smykke i en af vores forretninger, som vil oplyse om pris og behandlingstid på forgyldningen.

Hvis du har et Carré smykke som er gået i stykker, bedes du tage forbi en af vores forretninger eller sende smykket ind til vores hovedkontor. Vi kigger på smykket og vurderer skaden og kontakter dig med en eventuel pris og behandlingstid.

Hvis smykket du modtager er defekt ved levering bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt på tlf. 33151888 eller mail carre@carre.dk.

De fleste af vores øreringe sælges parvis. Der er dog nogle enkelte style som sælges pr. stk. Dette vil dog fremgå inde på produktsiden. Hvis du er i tvivl kan du altid kontakte kundeservice.

Som udgangspunkt kommer vores udsolgte varer på lager igen eller også kan de findes i en af vores forretninger. Hvis du ønsker at vide lagerstatus på en bestemt vare, bedes du kontakte kundeservice på tlf. 33151888 eller mail carre@carre.dk.

Hvis du ønsker at vide om et bestemt smykke er på lager i en af vores forretninger, bedes du kontakte butikken direkte. Du finder kontaktinformation på vores 4 butikker under 'find butik'.

Du kan kun betale med gavekort online som også er købt online. Er gavekortet udstedt i en af vores forretninger kan det ikke bruges online. Det samme er gældende for tilgodebevis som også kun kan bruges i vores forretninger.

Hvis smykket du bestiller er til gave, kan du skrive dette i kommentarfeltet ved bestilling. Vi vedlægger silkepapir og en gavepose som du kan pakke smykket ind i. Alle smykker bliver pakket i en fin smykkeæske.

Du kan ombytte et smykke som er købt online ved at tage forbi en af vores forretninger med smykket og byttesedlen der fulgte med i pakken. Her kan du ombytte til et andet smykke eller størrelse eller du kan få et tilgodebevis. Du kan også ombytte ved at sende smykket retur sammen med den udfyldte returseddel.
Vi ombytter til det smykke eller størrelse du har skrevet på retursedlen og sender det nye smykke afsted til dig hurtigst muligt. Vi har ikke mulighed for at udstede et tilgodebevis online.

Når vi har modtaget din returpakke bestræber vi os på at behandle returneringen/ombytningen inden for 2 hverdage. I travle periode kan der dog forekomme længere behandlingstid på returpakker på op til 1 uge. Pengene vil blive refunderet til samme kort som blev brugt ved bestilling.

Hvis du ønsker at returnere din ordre bedes du udfylde den returseddel som følger med i pakken. Send denne retur sammen med smykket i original emballage og køb en returseddel på dit posthus. Leveringen SKAL foregå med omdeling. Vi anbefaler GLS eller Post Nord. Pakker leveret til posthus eller pakkeshop vil IKKE blive afhentet.

Tjek evt. om din ordrebekræftelse ligger i dit spamfilter eller uønsket mail. I nogle tilfælde havner den der. Hvis du ikke kan se din ordrebekræftelse bedes du venligst kontakte kundeservice på tlf. 33151888 eller mail carre@carre.dk

Vi bestræber os på at afsende din ordre hurtigst muligt og gerne først kommende hverdag efter bestillingen. I travle perioder som f. eks. jul eller udsalg, kan der dog forekomme længere leveringstid. Hvis smykket du har bestilt skulle vise sig at være udsolgt, vil du blive kontaktet hurtigst muligt at kundeservice.

Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du kontakte kundeservice på tlf. 33151888 eller mail carre@carre.dk hurtigst muligt efter du har lagt din ordre.